FAQ

1. Zgubiłem paragon. Co teraz ze zwrotem towaru?
Jeśli zgubiłeś paragon, to nic nie stoi na przeszkodzie w zwrocie towaru. Wystarczy do przesyłki dorzucić wydrukowane potwierdzenie złożenia zamówienia (otrzymujesz je automatycznie na meila) lub potwierdzenie przelewu. Według polskiego prawa, to również jest dowód dokonania zakupu.

2. Jak dokonać zwrotu towaru? 
Na zwrot towaru klient ma 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby zwrócić towar, wystarczy odesłać go do nas wraz z formularzem odstąpienia od umowy, na poniższy adres:

Queshop.pl
Kościelna 2 lok 4
47-300 Krapkowice 

Do przesyłki prosimy dorzucić kartkę z danymi kontaktowymi oraz numerem zamówienia. Pieniądze zwracamy na wskazany w formularzu rachunek bankowy najpóźniej w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej.

3. Opłaciłem zamówienie, a mimo to ma status „oczekujemy na przelew". Jaki jest powód?
Jeśli płaciłeś za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego, to nasz bank potrzebuje czasami i 2 dni robocze, aby zaksięgować płatność. Prosimy o cierpliwość. Gdy wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie bankowym to zostaniesz poinformowany o tym mailowo.

Jakub

!!!

DOŁĄCZ DO NEWSLETTERA I BĄDŹ NA BIEŻĄCO